Slováci rozhodli o Najdôveryhodnejších značkách roka 2021

Každý, kto sa niekedy odhodlal ísť so svojím menom alebo výrobkom na trh, potvrdí, že najťažšie sa získava a najľahšie stráca dôvera. Práve vzťah zákazníka k výrobku, značke definuje jej silu a potenciál do budúcnosti.

Marketingový program Dôveryhodné značky preto v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už šiesty rok meral medzi spotrebiteľmi, ku ktorým značkám majú najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach najdôveryhodnejšie. Celkovo spotrebitelia hodnotili produkty v 68 kategóriách, oproti predchádzajúcemu ročníku pribudli nové ako napríklad E-shopy s potravinami či Zdravotné poisťovne.

Obdobie pandémie ochorenia covid-19 zároveň výrazne premiešalo poradie vo viacerých kategóriách. „Slovenskí spotrebitelia hodnotili v 68 kategóriách viac ako šesťsto značiek. V každej kategórii môže byť Najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky,“ povedala Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.

V kategórii Víno sa na pomyselný Olymp dostalo pezinské vinárstvo Víno Matyšák.

-jm-